5 دیدگاه در “طرح شماره بیست و یک لباس ذوب آهن ۱۴۰۰-۱۳۹۹

    1. من معمولا هر طرح رو با دو سه تا تم رنگی میزنم و درنهایت اون رنگی که بیشتر بهش بیاد رو انتخاب میکنم اما درمورد این طرح واقعا نمیتونستم تصمیم بگیرم که کدومشون رو به عنوان طرح نهایی انتخاب کنم بنابراین هر دو تا فرستادم تا ببینم واکنش بقیه چیه و کدوم رنگ رو ترجیح میدن.

      مرسی از نظرت

  1. توضیحات تکمیلی این طرح:
    این طرح جزو طرح‌های قدیمی من هستش و فکر کنم یکی دو سال پیش زده بودمش. اون خطوط عمودی رو بصورت هاشوری و با دست طراحی کردم. بعدش هم توی فتوشاپ یه فیلتر روش اعمال کرده بودم تا تیزی‌اش گرفته بشه و انتهای خطوط حالت دایره‌ای پیدا کنه. چون طرح قدیمیه دقیقا یادم نیست که کدوم فیلتر بوده تا بگم. تعداد خطوط اولش ۵ تا بود… بعد ۴ تا ۳ تا رو هم امتحان کردم که رسید ۳تاییه به نظرم بهتر رسید. همین طرح رو روی زمینه سبز رنگ هم امتحان کردم که شد طرح بعدی (طرح شماره ۲۲) و چون تیم ذوب آهن توی این سال‌ها هم لباس تمام سبز و هم لباس زمینه سفید با خطوط سبز رو به عنوان لباس اول خودش تجربه کرده من نتونستم درنهایت تصمیم بگیرم که این لباس رو به عنوان کیت اول ذوب ارسال کنم یا طرح بعدی رو… درنتیجه هر دو طرح رو فرستادم تا ببینم نظر بقیه دوستان چیه

    ایرادی که این طرح داره و الآن متوجه اون شدم هم محل قرار گرفتن لوگوی باشگاه و لوگوی برند لباس هستش که بهتر بود به سمت کناره‌ها میاوردمشون تا وسط خطوط سبز رنگ قرار بگیرن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *