مسابقه طراحی لباس تیم ملی فوتبال ایران (مستقل)

۴٫۷
(۱۴)

سایت تیم کیتز با همکاری سازمان مردم نهاد افق فرهنگ رسانه به منظور فراهم نمودن زمینه ارائه ایده های نو در جهت شناسایی ظرفیت های بالقوه خلاق در بین جوانان کشور یک دوره مسابقه طراحی با موضوع لباس تیم ملی فوتبال ایران (Iran Kit Challenge) را برگزار می نماید.

از تمامی علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه دعوت به عمل می آید که طرح ها و ایده های خود را با رعایت ضوابط ذکر شده در زیر ارسال نمایند و شانس خود را برای قرار گرفتن در بین طرح های برتر این رقابت بیازمایند.

شرایط و ضوابط:

*استفاده از لوگوی برندهای مختلف ورزشی داخلی و خارجی در هیچ یک از قسمت های لباس جایز نیست.

* طراح می بایست از لوگوی تیم کیتز که در ذیل این مطلب جهت دانلود قرار گرفته(با تغییر به رنگ دلخواه) در موقعیتی که برای لوگوی برند تولید کننده در نظر گرفته است استفاده نماید.

*شرکت کنندگان تنها مجاز به استفاده از لوگوی رسمی فدراسیون فوتبال ایران که در ذیل این مطلب قرار گرفته(به صورت رنگی یا تک رنگ) در محلی که برای لوگوی فدراسیون روی پیراهن و شورت در نظر گرفته اند هستند.

*شرکت کنندگان می بایست از به کار بردن هرگونه علائم و نشانه های شائبه برانگیز مغایر با باورها و اعتقادات ملی و مذهبی در طرح خودداری نمایند، چنانچه هرگونه شائبه ای در هر یک از طرح های ارسالی تشخیص داده شود در هر مرحله ای از مسابقه کنار گذاشته خواهد شد.

*به کار بردن هر گونه علائم و عبارات مرتبط یا منتسب به اشخاص و اساطیر ملی و مذهبی در طرح جایز نیست.

*شرکت کنندگان قادر خواهند بود ایده های خود را به وسیله نرم افزارهایی که تسلط کافی دارند و یا به صورت دستی اجرا نمایند.

*در صورت اجرای دستی روی کاغذ می بایست از طرح در شرایط نوری مناسب عکسبرداری شود و در داخل قالب رسمی مسابقه که روی سایت برای دانلود قرار داده شده جای گذاری و سپس ارسال شود.

*استفاده از تم لباس تیم کیتز اختیاری بوده و اجرای طرح روی هر قالب و موکاپ آزاد است. در مواردی که طرح در موکاپ های غیر از تیم کیتز انجام شود می بایست طرح نهایی در قالب نمایشی تیم کیتز(زمینه سفید) جای گذاری و ارسال گردد. (قالب ها در ذیل این مطلب جهت دانلود قرار گرفته است)

*از افزودن هرگونه نام، لوگو، نوشته، واترمارک و موارد مشابه بر روی طرح و فضای اطراف آن خودداری نمایید.

*ابعاد طرح نهایی ارسالی کمتر از ۱۰۰۰ در ۱۰۰۰ پیکسل نباشد. حجم هر فایل ارسالی می بایست کمتر از ۵۰۰ کیلوبایت و در یکی از فرمت های JPG یا PNG باشد.

*هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر ۳ طرح خواهد بود. طرح ها می تواند مربوط به لباس اول یا دوم تیم ملی باشد. پس از ارسال طرح سوم تحت هیچ شرایطی طرح دیگری از شخص ثبت و یا با طرح های قبلی جایگزین نخواهد شد.

 

نحوه ارسال آثار:

*طرح های خود را به آدرس ایمیل irankit@teamkits.ir ارسال نمایید. این تنها راه ارسال آثار می باشد.

*طرح های ارسال شده به ایمیل به عنوان طرح نهایی تلقی شده و تحت هیچ شرایطی با طرح اصلاحی جایگزین نخواهد شد.

 

نکات مهم:

*چنانچه از هر شخص بیش از یک طرح به مرحله داوری نهایی برسد، تنها یک اثر وی می تواند در جمع سه رتبه برتر قرار گرفته و مشمول دریافت جایزه نقدی و تندیس مسابقه شود.

*مشخصات فردی از قبیل نام، نام خانوادگی، سن و شهر محل سکونت خود رابه درستی و با دقت در ایمیل ارسالی ذکر نمایید. برای تحویل جوایز مشخصات ذکر شده در ایمیل با اسناد هویتی(کارت ملی) تطبیق داده خواهد شد و در صورت وجود هرگونه مغایرت جایزه تعلق نخواهد گرفت.

*طراح می بایست توضیح کوتاهی در ارتباط با طرح و المان های به کار رفته در آن را در ایمیل ارسالی ذکر نماید.

*طرح ها و ایده های خود را در اولین فرصت آماده و ارسال نمایید و برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل ارسال را به روزهای آخر موکول نکنید.

*داوری آثار احراز صلاحیت شده توسط گروه داوری مستقل متشکل از فعالان حوزه گرافیک، رسانه و ورزش صورت خواهد پذیرفت.(در صورت قطعیت اسامی داوران پس از گزینش نهایی اعلام خواهد شد)

*طرح های برتر بعلاوه طرح هایی که شایسته تشخیص داده شوند جهت اطلاع به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ارسال خواهد شد.

*برگزار کنندگان مسابقه مسئولیتی در قبال استفاده یا عدم استفاده از طرح های پیشنهادی توسط فدراسیون نخواهند داشت.

*تصمیم گیری در ارتباط با موارد پیش بینی نشده و ذکر نشده بر عهده هیئت برگزاری است.

 

جوایز نفرات برتر

*نفر اول تندیس مسابقه، تقدیرنامه و مبلغ ۶۰۰۰۰۰۰ ریال وجه نقد

*نفر دوم تندیس مسابقه، تقدیرنامه و مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰ ریال وجه نقد

*نفر سوم تندیس مسابقه، تقدیرنامه و مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ ریال وجه نقد

 

روزشمار و تقویم برگزاری مسابقه:

اعلام فراخوان: ۹۸/۳/۱۹

آخرین مهلت ارسال آثار: ۹۸/۴/۱۰ (تا ۹۸/۴/۱۷ تمدید شد)

گزینش اولیه: ۹۸/۴/۱۲

داوری نهایی : ۹۸/۴/۲۰

*زمان و مکان مراسم تجلیل و اهدای جوایز برترین ها به میزبانی شهر کرج و در دهه سوم تیر ۹۸ برگزار خواهد شد.(تاریخ و زمان دقیق متعاقبا اعلام خواهد شد)

*این دوره از مسابقه با مشارکت هیئت فوتبال استان البرز و اسپانسرینگ شرکت آذرآنلاین(ارائه دهنده خدمات هاستینگ و ثبت دامنه)، فست فود پاپالو(عرضه کننده غذای سالم و بدون روغن)، رنگ موی ماردو (نمایندگی استان البرز) و هتل پردیس کرج برگزار می شود.

 

 

دریافت قالب طراحی(یقه گرد)
دریافت قالب طراحی(یقه هفت)
دریافت قالب طراحی(یقه پولو)
دریافت قالب طراحی(آزاد-برای سایر موکاپ ها)
دریافت لوگوی فدراسیون فوتبال
دریافت لوگوی تیم کیتز

 

 

www.teamkits.org

به این طرح امتیاز بدهید

از راست به چپ (۱ تا ۵)

میانگین امتیازات ۴٫۷ / ۵٫ تعداد آراء ۱۴

هنوز امتیازی داده نشده

24 دیدگاه در “مسابقه طراحی لباس تیم ملی فوتبال ایران (مستقل)

      1. نامردا حداقل چنتا طرح های رو بذارید ببینیم واقعا بدم اومد از این حرکتتون .کلی منتظر بودیم . مسخره ها

    1. سلام، طرح های برتر پس از مراسم اختتامیه(نیمه یا دهه سوم مرداد ماه) به نمایش گذاشته خواهد شد.

    1. سلام، طرح های برتر پس از مراسم اختتامیه(نیمه یا دهه سوم مرداد ماه) به نمایش گذاشته خواهد شد.

  1. آهان یعنی تو سایت ن طرح ها رو میذارید ن برندگان؟کاش تو سایت طرحها رو نشون بدید و برگزیده ها

    1. سلام، طرح های برتر پس از مراسم اختتامیه(نیمه یا دهه سوم مرداد ماه) به نمایش گذاشته خواهد شد.

    1. سلام، طرح های برتر در مراسم اختتامیه(نیمه یا دهه سوم مرداد ماه) معرفی و تجلیل خواهند شد.

  2. با سلام
    جهت احترام به مخاطب بهتر نبود یک نظر سنجی به عنوان طرح مردمی هم میبود .

  3. سلام
    سرکار گذاشتین مارو؟؟؟
    چی شد پس ؟؟؟
    رفتیم تو شهریوراااا
    این همه انتقاد میکنید خب خودتون که بدترین
    فقط محدودتون کمه بی برنامگیتون در همین حده
    واقعا که

    1. سلام، برگزاری مراسم نیازمند هماهنگی های متعدد با سازمان های حامی مسابقه است که موجب تاخیر شده است. بابت تاخیر به وجود آمده پوزش می طلبیم.

  4. از نیمه ی دوم تیر, شد نیمه ی دوم مرداد, بعد شد دهه ی سوم مرداد, الانم که شهریور شده, مراسم کلا به زمان نامعلومی موکول شده 😂.
    تو شرایط مسابقه که رو نداشتن امضا روی کار تاکید شده بود, و الانم نه از مراسم خبریه نه حتی از اسامی برندگان (کمترین کاری که میتونستید جهت احترام به شرکت کننده ها انجام بدید). فردا پس فردا هم لابد یه بخت برگشته ای از شرکت کننده ها باید طرح لباسشو رو پیرهن تیم ملی ببینه, به اسم یه نفر دیگه 😁 با شرایط موجود اصلاً چیز بعیدی به نظر نمیاد!
    ناتوانی در هماهنگیتونم که واقعا بهانه ی دلپذیری بود! ۲۰ نفر دانشجو تو یه دبیرخونه سمینار کشوری علمی برگزار کردیم با ۷۰۰ میلیون بودجه از ۴۰ تا اسپانسر, ناتوان نشدیم! در کل ۱۳۰۰ میخواین جایزه بدین, تهش ۱۵ میلیونم خرج مراسم کنید, طرف حسابتونم که ۴ تا فست فود و شرکت رنگ مون,۴ ماهه توش موندید?!😂 خدا قوت!😁

    1. سلام، سپاس از رهنمودهای ارزشمند و راهگشای شما
      قطعا هر تلاشی که در تیم کیتز صورت می پذیرد هر چند اندک اما تمام و کمال به جهت احترامی است که برای مخاطبان فهیم تیم کیتز قائل هستیم. تردید نداریم که مخاطبان حقیقی و فهیم ما قدرشناس تلاش های معنوی که در این مجموعه صورت می گیرد هستند و ضعف های مادی و ناهماهنگی های موجود را بر ما خواهند بخشید و متقابلا ما نیز تمام تلاش خود را برای رفع ایرادات موجود و ارتقا شرایط در رویدادهای آتی به کار خواهیم بست. پاینده باشید.

  5. سلام جناب ادمین
    از تیر بردیش تو مرداد از مرداد بردیش شهریور الانم آخر شهریوره سه روز دیگه میریم تو مهر بهتر نبود بجای سرکار گزاشتن ملت میگفتید نمیتونیم برگزار کنیم؟اگرم قراره برگزار بشه لطفا یک تاریخ دقیق اعلام کنید با سپاس از سایت خوب شما

    1. سلام به دلیل بروز برخی ناهماهنگی ها برگزاری مراسم با تاخیر همراه بوده که از این بابت پوزش می طلبیم. در روزهای آینده تاریخ مراسم اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *